Op 16, 17 en 18 juni 2023 vonden drie fantastische concerten plaats (resp. in Rhenen, Rotterdam en Laren) met pianiste Ida Pelliccioli en Ann Lepage op klarinet. Zij voerden werken uit van Bartók, Bonke, Debussy, Rachmaninov, Saygun en Sibelius, solo en in duet. De reacties van het publiek waren heel positief: een geweldige concertserie! Hieronder enkele fragmenten van de concerten.

Ann Lepage speelt Into the Wood (van Benno Bonke) op 18 juni 2023 in Papageno Huis Laren.

Ida Pelliccioli en Ann Lepage in hun toegift in Rhenen (16 juni 2023) met Canzonetta van Gabriel Pierné

Excerpt uit Claude Debussy’s Première Rapsodie zoals uitgevoerd in de Bergsingelkerk te Rotterdam op 17 juni 2023

Ferrucio Busoni: Elegie, uitgevoerd in de Bergsingelkerk te Rotterdam op 17 juni 2023 (excerpt)

Ida Pelliccioli en Ann Lepage op 18 juni 2023 in Papageno Huis te Laren.